niedziela, 30 kwietnia 2017

Biscornu

Hejka!
Jest jeszcze jedna rzecz, którą chciałabym Wam dziś zaprezentować.
Już kiedyś pisałam Wam, że mam w planach zrobienie poduszeczki na igły,
czyli tzw. biscornu.
W sieci aż roi się od przecudnych wzorów. Moją uwagę przykuł jeden z nich, co prawda zawiera jesienne akcenty ale prezentuje go w nieco wiosennej sesji plenerowej:-))






Jutro biscornu powędruje do mojej mamy, ot taki mały prezencik:-)
Mam nadzieję, że jej się spodoba:-))

Cieplutko Was pozdrawiam!!

46 komentarzy:

  1. Jestem wielką fanką biscornu, i obok żadnego nie mogę przejść obojętnie. Twoje bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu bardzo Ci dziękuję:-)) Już od dawna chciałam zrobić swoje pierwsze biscornu, i w końcu mi się udało:-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny wzór wybrałaś, Basiu!
    Biscornu jest śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwonko:-)) Ten wzór jakoś tak od razu mnie zauroczył, może dlatego że w okół mojego rodzinnego domu rosło dużo jarzębinowych drzew i mam do niej ogromny sentyment:-))

      Usuń
  3. Piękny jest! Sesja zdjęciowa rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-)) A co do sesji to mój plenerowy debiut, cieszę się niezmiernie, że Ci się podoba:-))

      Usuń
  4. Śliczna! I nawet jeśli jest to bardziej jesienny niż wiosenny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Wspaniale wygląda:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne biscornu! Pierwszy raz widzę ten jesienny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu! Wzór znalazłam na Pintereście, co prawda bez rozpiski kolorystycznej, ale że kolorów nie ma aż tak wiele dobrałam je "na oko". Pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. Nádherné biscornu, krásna práca!
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Adko! Pozdrawiam Cię mocno:-)

      Usuń
  8. cudny! jeden z najciekawszych wzorków, z jakimi się spotkałam; fantastycznie wykonany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! A wzorkiem chętnie się podzielę, jeśli masz ochotę taki sobie sprawić:-))

      Usuń
  9. O rany, o rany o rany!!!! Nigdy w życiu nie miałam nic do czynienia z biscornu, ale to z jarzębiną to po prostu coś pięknego! Jestem zachwycona. Do tego sesja na pniaku w towarzystwie pigwowca.....no kurczę, powracam tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jacież ależ mi przyjemnie:-)) Wielkie dzięki:-))

      Usuń
  10. Uwielbiam biscornu, a Twoje jarzębinowe jest wyjątkowo urodziwe. No i przepiękna sesja plenerowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło:-))

      Usuń
  11. Przepiękne, a hafcik jaki staranny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda ta jarzębina, jak prawdziwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności! Bardzo lubię takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne cudo! Mimo, że jesienne, to takie urocze. I taka śliczna sesja zdjęciowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy motyw jest fantastyczny!
    Jestem urzeczona poduszeczką!

    OdpowiedzUsuń
  16. Basieńko, przepiękne biscornu! Wspaniały motyw wybrałaś :D i niezwykłe zdjęcia zrobiłaś ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, aż mi się zamarzyło taki mieć bo igły przeważnie walają się w różnych miejscach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudny!!!! Napatrzeć się nie mogę. Fantastyczny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja :) przepiękny wzorek i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno temu poczyniłam biscornu. Byłam bardzo zadowolona z efektu i po dziś dzień mi służy. Wybrałaś piękny wzór i kolory nici. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny wzór! Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...