środa, 17 stycznia 2018

Słodki czas .....

Witajcie kochani!!
Bardzo się cieszę, że znów mogę Was powitać, bo dłuuuuugo mnie tu nie było, oj długo:-))
Czas biegnie nieubłaganie i jakoś mam wrażenie, że moja doba jest wyjątkowo krótka:-))
Z ogromną przyjemnością zaglądam jednak do Was - na to zawsze muszę wygospodarować choć odrobinkę czasu - 
i jestem pełna podziwu!
Ogrom pracy jaki wykonujecie, jej różnorodność i precyzja wykonania powala mnie na kolana.
Kiedy zobaczyłam Wasze roczne podsumowania to stwierdziłam, że własne sobie daruje 
no bo "z czym do ludzi"....... w poprzednim roku udało mi się zrobić zaledwie kilka prac:-))))
Ale co tam........... najważniejsze, że haft wciąż sprawia mi ogromną przyjemność,
bo przecież o to w tym chodzi, prawda?!

Dziś będzie bardzo słodko, przychodzę do Was z dwoma Króliczkami, 
których z pewnością nikomu nie muszę przedstawiać:-))
Powędrowały do dwóch małych, rozkosznych dziewczynek.







Dodałam też coś od siebie takie tam koroneczki i kokardeczki:-))
Zdecydowałam się też na białą ramkę, myślę że jest ok:-)





****

Bardzo też chciałabym Wam podziękować za wszystkie Wasze komentarze i przemiłe słowa, 
oraz że wciąż tu zaglądacie choć niewiele się dzieje.

Dziękuję :-))

Mocno Was pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze

42 komentarze:

  1. Oooo jej, ale uroczy jest ten obrazek! Prześliczne tym bardziej mój zachwyt nimi jest większy bo ja wzoru kompletnie nie znałam do tej pory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że ten wzór to już pewnie znają wszyscy:-)) To tym bardziej się cieszę, że mogłam go pokazać i że Ci się podoba. Kiedy ja zobaczyłam go pierwszy raz od razu wiedziałam, że kiedyś go wyhaftuję i stało się😊😊

      Usuń
  2. Niesamowicie słodki haft!
    Piękne wykonanie, a oprawa to czysta perfekcja!
    Basiu, nie jest ważna ilość, tylko jakość, a ta jest u Ciebie na najwyższym poziomie :-)
    Wszystkiego dobrego na cały rok życzę, więcej czasu na przyjemności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko😊🌸 Ja Tobie też życzę wszystkiego naj naj

      Usuń
  3. Śliczności, a koronka i biała ramka idealnie pasuje :) nie widziałam wcześniej tego wzoru, ale jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, urokliwy haft. Do tego świetnie oprawiony. Razem całość wyszła rewelacyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Zależało mi, żeby spodobał się małym dziewczynkom.... więc pozwoliłam sobie na więcej słodkości😊🌸

      Usuń
  5. Fajnie, że jesteś :) Też mam wrażenie, że doba jest zdecydowanie za krótka, a rok - czym jest rok, ech.. Haft jest uroczy, rozczulający i przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Postaram się być częściej.... no ale czas pokaże co mi z tego wyjdzie😊 Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Uwielbiam tę serię! Pięknie wykonałaś ten haft, tak słodziutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewciu. Ja też mam słabość do Tych króliczków, choć te są dopiero drugimi jakie udało mi się wyhaftować

      Usuń
  7. Ta seria królisi jest moją ulubioną. Piękne wykonanie i wspaniała oprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszedł ten hafcik. Ja robiłam dla moich bratanic, tylko czarne kreseczki u mnie były :D Wszystkiego dobrego w nowym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nádherný, milý obrázok!!!Na akej látke je to vyšívané?
    Prajem pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję😊 Materiał na jakim haftowałam to Lugana 25 ct firmy Zweigart, kolor jasno niebieski. Polecam świetnie się na nim pracuje. Pozdrawiam cieplutko🤗🌺

      Usuń
  10. Słodkości świata! Masz rację :) Te dziewuszki na pewno zachwycone :)
    I świetny pomysł na dodatnie im uroku przez koroneczki, tasiemki :
    Ściskam Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, cieszę się że i Tobie przypadły do gustu😊 Pierwszy raz spróbowałam oprawić haft dodając jeszcze skrawek innego, ozdobnego materiału, do tej pory podglądałam to tylko na innych blogach a teraz „mam i ja”😊😊

      Usuń
  11. Przecudny haft. Króliczki są przesłodkie i ta kolorystyka... po prostu do schrupania.
    Do tego haft jest fajnie oprawiony, no i te przepiękne zdjęcia. Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jest mi szalenie miło😊😊

      Usuń
  12. Przepiękny i przeuroczy jest ten hafcik :) A jaka piękna ramka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję a ramka kupiono w Leroy-u😊🌺

      Usuń
  13. Słodkie te króliczki :) Idealne do pokoju dziecięcego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejuśku! jakie cudności! prześliczny hafcik i do tego, jak pięknie oprawiony

    OdpowiedzUsuń
  15. Stworzyłaś bajkę ! Cudowna praca <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jest ślicznie! Koroneczka kokardeczka i biała rameczka...pięknie! Cudowna oprawa a w niej piękne słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemny obrazek, pełen kolorów i wiosennej radości! Umieściłabym go w pokoju mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. zaglądam do Ciebie Basiu, a tu ciiiichutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...tak mi wstyd Aniu...a obiecywałam, że się poprawię a wyszło jak zawsze....... ale tym bardziej mi miło, że tu zaglądasz😊🌺🌸 Może któregoś dzionka Cię zaskoczę bo chociaż malutko to wciąż haftuję🤗🌸

      Usuń
  19. Bardzo uroczy haft! Będzie stanowił cudowną ozdobę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna praca! Piękne te króliczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...