czwartek, 4 kwietnia 2019

WIANEK - pamiątka ślubna


Hejo!
Witam Was serdecznie, jak się macie?

U mnie trochę się ostatnio działo:-) 
Miałam niezwykłą przyjemność być świadkiem na ślubie 
mojej siostry i przyjaciółki w jednej osobie:-))

Oczywiście nie mogłam na tak ważną okazję nie przygotować jakiejś pamiątki, 
i choć robiłam z okazji ślubu już kilka takich pamiątek 
to jednak tym razem miałam większego stresa .... czy zdążę? czy wzór się spodoba? itp.:-)
Niestety nie obyło się bez przygód z oprawą - ale o tym wolę nie wspominać bo na samą myśl rośnie mi ciśnienie -
to jednak z finalnego efektu jestem zadowolona a co najważniejsze moja siostra też:-)))

Jeśli chodzi o samą ramę to pierwszy raz zamówiłam ją w internetowym sklepie ramka.pl,
wszystko zrobiono tak jak chciałam, więc serdecznie polecam Wam ten sklep 
tym bardziej też, że wybór jest naprawdę duży:-)

Sam wzór znalazłam - po długich poszukiwaniach zresztą - w internecie i pochodzi z jakiejś francuskiej gazety. 
Stylowo przypomina mi wzory Véronique Enginger,
 więc może jest jej autorstwa ale pewności nie mam.

Zobaczcie same:












Cieplutko Was pozdrawiam
i życzę wszystkiego dobrego:-))


20 komentarzy:

  1. Basiu, cudowna pamiątka. Jestem zachwycona tym wzorem. Nic dziwnego , że siostrze się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniczko:-) Cieszę się, że wzór Ci się podoba ... mnie też oczarował od pierwszego spojrzenia:-) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Niezwykłą pamiątkę sprezentowałaś młodym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdążyłam na czas bo było już krucho a teraz tylko z uśmiecham zerkam na ten obrazek kiedy wpadam z odwiedzinami:-)) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudna pamiątka ślubna! Przepięknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna pamiątka. Wszystkiego najlepszego dla siostry i małżonka ;) Samych cudnych i kolorowych dni jak te kwiaty w hafcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu swoim i Młodych serdecznie dziękuję:-))

      Usuń
  5. Delikatna i prześliczna pamiątka. Starannie i pięknie wykonana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie! :)

    Obserwuje! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie - ślicznie dziękuję:-) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ależ to jest piękne ... przecudna praca, wspaniała pamiątka na zawsze <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam spory sentyment do kwiatowych motywów pewnie dlatego, że uwielbiam je też na żywo w każdym wydaniu:-)) Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo dziękuję i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie przeoczyłam ten post, a szkoda, bo wart jest dodania komentarza :)
    Wzorek faktycznie wygląda na taki w stylu Pani Enginger, choć nigdy wcześniej go nie widziałam. Pastelowy i delikatny, z akcentami owoców dzikiej róży, które powodują że nie jest mdło. Imiona wyszyty zielenią kojarzą mi się z wiosną (czyli początkiem drogi) i nadzieją (czyli same pomyślne wróżby :)). Ramka pięknie podkreśla to co stworzyłaś, a zdjęcia... uwielbiam. Oddają niebywały urok pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaakie piękne Basiu! ♥ Można patrzeć i patrzeć.. Cudowna pamiątka, piękna dekoracja, cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft i wykonanie. A jaka ładna czcionka. O oprawie już nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...