wtorek, 29 września 2020

Kanwa i Mulina - oferta

 Witajcie Kochani!

Dziś do mojej skrzynki pocztowej trafiła przemiła propozycja uzyskania zniżki na zakupy w sklepie Kanwa i Mulina. Widzę, że do niektórych z Was również :-) ale kto jeszcze o tym nie słyszał to serdecznie zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu.

Strona sklepu: https://kanwaimulina.redcart.pl/

Oferowana zniżka na zakupy to 5% z kodem M55 :-) I co istotne jest ważna do końca listopada:-)

Przyznam szczerze, że dotąd nie znałam tej strony ale oferta dość mnie zaciekawiła a zwłaszcza mulina Royalbroider, która według opisu kolorem i numeracją ma odpowiadać mulinie DMC. Propozycja wydaje się być dość ciekawa głównie ze względu na cenę tej muliny ponieważ wynosi 1,60 PLN.

 
Źródło ilustracji: Pinterest

Jest też dość duża oferta kanw ale głównie jest to AIDA Zweigart w szerokiej bazie kolorystycznej. 

Niestety ja nie haftuję na Aidzie, zdecydowanie wolę Luganę lub Murano - a tutaj jest tylko w białym odcieniu - ale wiem, że wiele z Was bardzo lubi Aidę więc może ta oferta przypadnie Wam do gustu.

Kuszący może być też koszt przesyłki pocztowej - znacznie niższy niż u konkurencji - bo jedyne 7,00 PLN.


Mocno Was pozdrawiam i życzę dużo zdrówka w tym trudnym czasie:-)

2 komentarze:

  1. Też dostałam taką propozycję :)
    Ale wstrzymałam się z publikacją posta to realizacji zamówienia. Już wiem, że kontakt z Panią Marzeną jest świetny ;) Także to na pewno będzie post polecający ;) Ta mulina o której piszesz też mnie zaciekawiła i nawet sobie ją zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super😊 Ja też mam ochotę zamówić tę mulinę, kto wie może się sprawdzi😊👍Ciekawa jestem Twoich wrażeń, daj znać jak Ci się z nią pracuje. Ciepło pozdrawiam🤗🌸

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...