niedziela, 30 kwietnia 2017

Wspaniała niespodzianka

Witam!
Jakiś czas temu wzięłam udział w Candy organizowanym przez Anię 
z bloga - anua w akwarelowym świecie. Nagrody głównej co prawda nie wygrałam, 
ale w towarzystwie jeszcze dwóch blogowych koleżanek, miałam ogromne szczęście 
otrzymać aż trzy zakładki, z cudnymi malunkami wykonanymi przez Anię.
Ania to nie tylko przemiła osóbka ale niezwykle utalentowana osoba:-)
Zobaczcie tylko na jakie cudeńka się załapałam:

Piękna kartka z przemiłą notką od autorki 


i wspomniane trzy zakładki 




  
Wszystkie zakładki ogromnie mi się podobają, ale jedna jest moją ulubioną
Jak myślicie, która? :-)))


:-))

Aniu jeszcze raz ogromnie Ci dziękuję za tę wspaniałą niespodziankę:-)) 

8 komentarzy:

  1. Basiu, gratuluję pięknych prezentów!
    Zakładka z króliczkiem jest przesłodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, gratuluję wygranej!
    Wszystkie zakładki są przesłodkie, ale ta z króliczkiem podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Zakładki są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prezenty! Ale masz szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci serdecznie za miłe słowa, naprawdę baaardzo się cieszę, że zakładki Ci się podobają:) ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam te zakładki - są fantastyczne - mnie bardzo zachwyciły i świetnie się użytkują! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...