czwartek, 8 sierpnia 2019

Sercowe podarunki

Witajcie!
Wpadam dziś tylko na chwilkę, żeby pokazać Wam kilka maleństw które udało mi się stworzyć z potrzeby chwili
 i chęci obdarowania wyjątkowych osób.
Pierwszy raz haftowałam wielokolorową muliną DMC
 i uważam, że jest naprawdę fajna, tworzy nietuzinkowy efekt:-)

Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się też pokazać Wam "Jesienną Damę
bo właściwie jest już ukończona.





  




Przepraszam za jakość zdjęć bo robione bardzo naprędce moim telefonem:-)

Pozdrawiam Was cieplutko :-)



10 komentarzy:

  1. Krásne obrazy, jeden krajší ako druhý...
    Pozdravujem a prajem pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż miłości na Twoich obrazkach :) Piękne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne hafty! A ta fantastyczna oprawa uwypukla całe ich piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace i wspaniałe oprawy :) Ja również lubię "zmiksowane" muliny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne prace ;) super oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace śliczne! wstążeczkowe i koronkowe dodatki pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te maleństwa!!! Przepięknie wyhaftowane serducha!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace są piękne, a najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza, chyba ze względu na cudną delikatną kolorystykę :) ❤

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...