wtorek, 31 sierpnia 2021

Jeżyk

 Witajcie!

Oj dawno mnie tu nie było ........

Nie uwierzycie ale po moich przebojach ze skradzionym kontem na Instagramie,  postanowiłam znów dać mu szansę.....i jak na razie wszystko hula :-)) Nie wiem czy posiadacze konta instagramowego zgodzą się ze mną,  ale chyba jakoś łatwiej i szybciej umieszczać tam zdjęcia swoich prac. 

Niemniej blog zawsze będzie mi bliski, postaram się więc i tutaj umieszczać nowości:-)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeżyka, który swoim urokiem od razu przyciągnął moje oko. 

Wzór zakupiłam na Etsy. 

Mam nadzieję, że spoglądając na niego przypomnicie sobie lato i piękne, kolorowe, słoneczne dni :-)






Kilka zdjęć w trakcie pracy:

 


Ostatecznie postanowiłam, że jeżyk stanie się ozdobą poduszki, 
co stało się możliwe dzięki wspaniałym umiejętnościom krawieckim mojej mamy:-))



Cieplutko Was pozdrawiam i życzę dużo zdrowia :-)

10 komentarzy:

  1. Ależ uroczy! :) Umiejętności krawieckie mamy też rzeczywiście wspaniałe, poducha jest cudna :) Połączenie Waszych talentów dało przepiękny efekt :)
    Najpiękniejsze rzeczy powstają ze współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna poduszka , w połączeniu z haftem i ten piękny śliwkowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, wkomponowany w poduszę wygląda fantastycznie;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki i w moich ulubionych fioletach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na wykorzystanie haftu! Też myślę o wykorzystaniu jednego haftu na poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jeżyk i jeszcze na pięknej mu na podusi. Jakie ambitne uszytki!

    OdpowiedzUsuń
  7. obłedny haft, świetnie zdobi poduszkę. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, pięknie wyhaftowany jeżyk :) Wygląda bardzo ładnie i jest bardzo kolorowy

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny haft, a jeżyk stał się taki jedyny w swoim rodzaju:).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...