wtorek, 10 stycznia 2017

"Na mostku"

 Witajcie!
Jak już dobrze wiecie wciąż zachwycam się wzorami 
jakie wykonują nasze niezwykle uzdolnione sąsiadki zza wschodniej granicy; i chociaż obiecałam już sobie, że nie kupię żadnego nowego wzoru dopóki nie wyhaftuje tych, które już zakupiłam, to jednak nie dałam rady i kupiłam coś nowego:-))))
Wzór powstał na podstawie obrazka pochodzącego z niezwykłej serii, kiedyś natrafiłam na te ilustracje przeglądając Pinteresta i już wtedy pomyślałam sobie, że cudownie byłoby móc je wyhaftować - 
są takie słodkie:-))

Pewnie też znacie te obrazki:


źródło: Pinterest

 Oczywiście widząc te, które zostały opracowane do wyhaftowania, nie mogłam się zdecydować:-)
ostatecznie padło na - przemiłą parkę siedzącą na mostu w towarzystwie miśków:-)
Wzór zakupiłam tutaj, a można też bezpośrednio w sklepie:-)

A oto efekt mojej pracy:

  





 


I co myślicie? Słodziaki, prawda?!
Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i bardzo się cieszę, 
że sowa z poprzedniego posta również i Wam się spodobała:-)

45 komentarzy:

  1. nie znałam tych obrazków... dlatego bardzo się cieszę że mogłam je zobaczyć u Ciebie! haft przecudny i śliczne aranżacje zdjęciowe :) u Ciebie zawsze jakieś hafciarskie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu bardzo Ci dziękuję, jesteś przekochana:-)) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ale słodziaki :) ciężko byłoby mi się zdecydować na jeden wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi Ewciu, ja też miałam spory dylemat z wyborem, strasznie podoba mi się też ta dziewczynka przy budce telefonicznej, może kiedyś też się na nią skuszę:-)) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  3. Kolorystyka tego haftu cudna. Pięknie Ci wyszedł ten obrazek. Pozdrawiam. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Takie do schrupania, prawda?! Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Ooo boziu jaki uroczy obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj słodziaki, słodziaki! Piękny wzór i przepiękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza parka :) Cudnie wyszło na tym błękitnym lnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorek po prostu do schrupania :)
    Pięknie go wyhaftowałaś i pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, cieszę się, że Tobie też się podoba:-))

      Usuń
  10. Krásna, milá výšivka!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełna nowość. Nic nie widziałam! Ale słodziaki!
    A jakie piękne zdjęcia. te zbliżenia... kocham!
    Ciekawe czy taki kupowanie to jakaś skomplikowana sprawa. Póki co nie wiem co i jak na tym vk.com. Trzeba znać rosyjski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu strasznie Ci dziękuję i bardzo się cieszę, że podobają Ci się zdjęcia, choć daleko mi do Twoich:-))) A jeśli chodzi o portal vk.com to wszystko "co i jak" wysłałam na Twojego e-maila. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    2. Czy była byś w stanie i mi wyjaśnić jak ogarnąć tam zakupy? bo powiem szczerze że to czarna magia dla mnie :P jegielniczka@gmail.com

      Usuń
    3. Nie ma problemu:-)) Zaraz prześlę Ci szczegóły na emaila. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Ja również nie znałam tych obrazków. Są przesłodkie i śliczne! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się:-)) może znów się skuszę i coś dokupię:-)) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Nigdy nie widzialam tych obrazkow ale sa naprawde sliczne. I wersja krzyzykowa jest ladniejsza od oryginalu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych obrazków, a są przeurocze! Hafcik też cudowny! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są absolutnie cudowne. Przyznaję, że nie widziałam tych obrazków nigdzie wcześniej. A są zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej serii nie znam, ale bardzo mi się podoba :D Haft jest przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesłodkie! Sama nie wiem co tutaj więcej dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna parka! I ten haftowany obrazek jest nawet ładniejszy niż orginał:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza parka, mały hafcik a tyle kolorów i kontórów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj matulu ależ to cudne :D
    Przesliczny ten obrazek i jak zwykle perfekcyjnie wyhafcony :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak niewinnie się zaczyna :-))))))
    Fajny hafcik, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Seria bardzo milusińska.
    Haft wykonany przez Ciebie to prawdizwy słodziak.
    Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale urocze wzorki, nie dziwię ci się, że dokupiłaś kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne hafcik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znałam tych wzorów.
    Fajny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znałam tych wzorów.
    Fajny hafcik.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...