piątek, 6 lipca 2018

Okładka

Witam!
Kiedy pisałam ostatniego posta nawet nie przypuszczałam, 
że zanim napiszę kolejnego upłynie tak wiele czasu....
no cóż czas biegnie strasznie szybko....czasem kiedy zaglądam do kalendarza mam wrażenie, 
że coś tu nie gra, a jednak mamy lipiec a nim się do tego przyzwyczaję to będzie grudzień.
W nawale przeróżnych obowiązków wciąż staram się wygospodarować choć odrobinę czasu na haft.
Już niedługo zaprezentuję Wam najnowszą pracę 
a tymczasem chciałabym pokazać Wam moją pierwszą okładkę 
z wykorzystaniem wcześniej zrobionego haftu.

Już od dawna marzyło mi się aby ozdobić tak notatnik, 
w którym zapisuję wszystkie ważne dla mnie myśli...
tylko marzyć to jedno a zrobić to drugie.
I choć sama za bardzo nie potrafię szyć to z pomocą przyszła mi moja kochana mama
 i tak oto powstało nasze wspólne dzieło:-))
Nie wszystko wyszło może tak jak bym chciała.....ale co tam..... to w końcu pierwsza okładka
następne będą lepsze:-))

Kilka zdjęć, oceńcie same:-)







Cieplutko Was pozdrawiam,
Życząc udanych i słonecznych wakacji:-)

 

24 komentarze:

  1. Fantastyczna okładka! Wygląda bardzo delikatnie i elegancko - Cudo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna Basiu! Kwiat piekny😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje ręce potrafią czynić piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, niesamowicie mi się podoba! Żadnych niuansów nie zauważyłam, moim zdaniem to czysta perfekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu bardzo Ci dziękuję😊🌸 wkradła się pewna krzywizna ale to tak jest, jak pomiary robi się „na oko”🙃🙂

      Usuń
  5. Też mi się taki marzy.Perfekcyje wykonanie i piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszła przepięknie, czemu nie do końca jesteś zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję😊 Cóż ... jest spora różnica w bocznych zakładkach, której celowo nie pokazałam na zdjęciach😊🌸 ale już to „przetrawiłam”😊😊

      Usuń
  7. Basiu przepiękna!!!! Bardzo, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo!!! Świetna okładka wyszła, piękny haft, wszystko tak do siebie pasuje, wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba🤗Dziękuję

      Usuń
  9. Przepiękna. misterna "robota". Majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem - cudna praca!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest taka, że można się w niej od razu zakochać. Cudna po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, okładka jest przepiękna, Twój szafirek wygląda cudnie :) I wszystko jest skomponowane idealnie :) Współpraca z Mamą zaowocowała prawdziwym cudeńkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też taka okładka się marzy, a Twoje cudo tylko mnie w tym marzeniu utwierdziło :)
    Przecudna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...