poniedziałek, 10 września 2018

Kanwa rozpuszczalna

Witam!
Już od dawna nosiłam się z zamiarem na ozdobienie haftem jakiejś swojej koszulki, ręcznika i tym podobnych rzeczy, 
jednym słowem czegoś co nie jest typowym materiałem do haftu. 
Wiązało się to oczywiście z zakupieniem kanwy rozpuszczalnej bo w takiej sytuacji 
stawianie równych krzyżyków byłoby chyba - przynajmniej dla mnie nie:-) - nie osiągalne.

Tak się fajnie złożyło, że moja siostra, która prowadzi własną pracownię 
poprosiła mnie o ozdobienie haftem jej roboczego fartucha.
Nie czekając zbyt długo zakupiłam kanwę rozpuszczalną w Hobby Studio w Elblągu - www.hobbystudio.pl -
i szybko zabrałam się do pracy.

Postanowiłam jednak, że oprócz napisu pojawi się jakiś ozdobny element np. kwiat. 
Trochę się "namordowałam" zanim znalazłam coś odpowiedniego i kiedy w końcu się udało to 
nie patrząc na to, że nie mam prawie żadnego koloru z rozpiski zabrałam się do pracy.

I to niestety nie był dobry pomysł bo ciężko było mi dobrać kolory tak "na oko" 
ale co tam.... może kilka słów o samym haftowaniu na kanwie....
a więc nie było to dla mnie zbyt przyjemne doświadczenie.
Głównie dlatego, że nie lubię haftować na nienaciągniętym materiale a tu inaczej się nie dało oraz drażniło mnie to, iż mimo sfastrygowania kanwy nieco się marszczyła - wszystko to sprawiło, że krzyżyki nie są najładniejszej urody.

Natomiast jeśli chodzi o samą kanwę - jej rozpuszczalność, gęstość ściegu itp. 
to nie mam większych zastrzeżeń.
W Hobby Studio można kupić taką kanwę w rozmiarze 15x22 cm o gęstości 16 ct w cenie 16,90 zł.

Najważniejsze dla mnie jest to, że siostrze haft bardzo się podoba
- to mi wystarczy:-)))

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć:





 

Mocno Was pozdrawiam 
i życzę Wszystkiego dobrego!

7 komentarzy:

  1. Całkiem zgrabny hafcik wyszedł. Podoba mi się dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się prezentuje! Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, wyszło przepięknie! Też się noszę z zamiarem wykonania haftu na koszulce. Tylko najpierw muszę taką odpowiednią koszulkę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło pięknie! Krzyżyki idealne, a kolorystyka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba!!! Najważniejsze,że siostra zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie super wykonanie, a jeszcze jak siostrze się podoba to jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Ciekawie napisane

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...